سفارش تبلیغ
صبا ویژن

hamechi hast

صفحه خانگی پارسی یار درباره

اهنگ بسازید

Electrum Drum MachineSampler v4.6.0

Electrum Drum Machine/Sampler نام نرم افزاری پیشرفته جهت ساخت موزیک در گوشی یا تبلت اندرویدی شماست. به کمک این نرم افزار خواهید توانست برای خود آهنگ سازی کنید، تغییرات اعمال کنید و موسیقی خود را در هر جایی که دوست داشتید، ذخیره کرده و مورد استفاده قرار استفاده دهید. از قابلیت های نرم افزار می توان به ضبط نمونه از طریق میکروفون، امکان افزودن افکتهای صوتی مختلف با قابلیت سفارشی سازی، امکان ایجاد فرمت های خروجی Wav و Mp3، دارای 8 نوع صدا در قالب 32 الگوی متفاوت، قابلیت مولتی تاچ اسکرین و صدها امکان تخصصی دیگر اشاره کرد.

 

 

Electrum Drum MachineSampler v4.6.0

Electrum Drum MachineSampler v4.6.0

Electrum Drum MachineSampler v4.6.0


دنیا از دی د کارتون

Paper-Camera

Paper Camera شما را به گذشته و تصاویر کارتونی می برد. با این برنامه عکس بگیرید و عکس ها را با افکت های فوق العاده، تبدیل به تصاویر کارتونی، تصاویر کتاب های داستانی، تصاویر قدیمی و …کنید. می توانید تلفنتان را اطراف خود بچرخانید و دنیا را از دریچه استثنایی دوربین ببینید و جذابیت فوق العاده آن را احساس کنید. محیط جالب این برنامه نیز یکی دیگر از نکاتی است که می تواند مورد توجه قرار بگیرد. برخلاف اکثر برنامه ها، محیط این برنامه نیز بصورت کارتونی و کاغذی است.

 

 

Paper-Camera

Paper-Camera

Paper-Camera

Paper-Camera

Paper-Camera


بارکدر

Barcode-Scanner

با Barcode Scanner، بارکد محصولات را اسکن کنید و از اطلاعات آن بهره مند شوید. شما به کمک این برنامه همچنین می توانید Data Matrix و کدهای QR دربردارنده URL ها و اطلاعات تماس را نیز بخوانید. از قابلیت های ورژن جدید می توان موارد زیر را نام برد:

- حالت فوکس استمراری را می توان در گوشی های مختلف غیر فعال کرد.( disabling continuous focus mode )
- سازگاری با گوشی هایی که فقط یک دوربین در جلو دارند.
- قابلیت ترجمه help به زبان های بیشتر

 

 

Barcode-Scanner

Barcode-Scanner

Barcode-Scanner

Barcode-Scanner


اطلاعات پاک شده ی گوشی خود را برگردانید

Undelete

Undelete امکان بازیافت انواع فایل ها و داده های پاک شده در sdcard و حافظه داخلی گوشی شما را می دهد. توجه کنید که این برنامه صرفا برای گوشی های روت (root ) شده است. پس اگر گوشی شما روت نشده این برنامه را دانلود نکنید. اگر شما اتفاقی عکسی را پاک کرده اید یا فایلی صوتی را حذف کرده اید با این برنامه به راحتی قابل بازیافت هستند. بیش از 1000 فرمت مختلف فایل توسط Undelete بازیافت می شود. از ویژگی های این برنامه می توان به بازیابی اسناد، عکس ها، ویدیو ها، موزیک، ارشیو، باینری و همچنین قابلیت حذف دائمی فایل ها بطوری که دیگر قابل بازیافت نباشند، اشاره کرد.

 

 

Undelete

Undelete

Undelete


پیری خود را مشاهده کنید

پیش نیاز : اندروید 2?1 و بالاتر

آیا دوست دارید بدانید که در زمان پیری چه شکلی خواهید بود ؟ یا دوستانتان چه ظاهری خواهند داشت ؟

قطعا فهمیدن این موضوع از جذابیت بسیار بالای برخوردار می باشد و خوشبختانه به لطف وجود اندروید و البته نرم افزار AgingBooth می توانید به سادگی چند کلیک صورت خود یا دوستانتان را در چند سال آینده مشاهده کنید .

 

ویژگی ها :
- سازگار با عکس هایی که توسط دوربین اندروید شما گرفته شده و یا در گالری موجود می باشد .
- جدا سازی خودکار چهره
- انجام پردازش به صورت کامل در خود اندروید بدون نیاز به دسترسی اینترنت
- تکان دادن دستگاه برای مشاهده قبل و بعد
- اشتراک گذاری آسان در شبکه های اجتماعی

 

 

 

hajm حجم : 5?59 مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم


شخصیت های مهم سینما شوید

پیش نیاز : اندروید 1?6 و بالاتر

دوست دارید امروز چه کسی باشد ؟
یک سوپر استار سینمایی ، یک سوپر مدل یا شخصیت های دیگر ؟
FACEinHOLE نام برنامه بسیار جالبی است که با قرار دادن چهره شما بر روی شخصیت های معروف و جذاب می تواند تصاویر بسیار خاطره انگیزی ایجاد کند . اگر آماده اید تا چهره تغییر یافته خود را ببینید ، هم اکنون این نرم افزار را دانلود نمایید .
FACEinHOLE  با دسترسی به بیش از 200000 تصویر آماده از طریق اینترنت می تواند تصاویر بسیار زیبا و البته مختلفی از عکس های شما بسازد .

توجه توجه انلاین است

 

 

 

hajm حجم : 2?59 مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

 


تغییر صدا با Deluxe Ultra Voice Changer v1.09

Deluxe Ultra Voice Changer v1.09

Deluxe Ultra Voice Changer نرم افزاری برای تغییر صدا و اعمال افکت های صوتی به صدای ضبط شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید صدای خود یا هر صدایی را ضبط کرده و سپس انواع افکت های صوتی را روی آن اعمال کنید. برای این کار کافی است دکمه قرمز رنگ نرم افزار را فشرده و برای مدتی شروع به ضبط صدا کنید؛ سپس دکمه توقف را فشار دهید و یکی از افکت ها را انتخاب کرده و صدای ضبط شده را پخش کنید. خواهید دید که صدای ضبط شده شما تغییر خواهد کرد. اگر بلندی صدای ضبط شده کافی نباشد، نرم افزار خود بر اساس افکت انتخاب شده بلندی صدا را تنظیم می کند. با انتخاب دکمه فلاپی هم می توانید افکت ها را به لیست افکت های مورد علاقه خود اضافه کنید.

 

 

Deluxe Ultra Voice Changer v1.09

Deluxe Ultra Voice Changer v1.09

Deluxe Ultra Voice Changer v1.09


وجود ارواح%%%%

با استفاده از نرم افزار جالب Ghost Radar Legacy شما میتوانید از وجود انرژی ها و ارواح در اطراف خود اطلاع پیدا کنید. در این نرم افزار اطلاعاتی که توسط سنسور گوشی خوانده میشود به صورت متن و اعداد و نمودارهای گرافیکی نمایش داده میشوند و از وجود انرژی در اطراف شما خبر میدهند.

نرم افزار وجود ارواح Ghost Radar Legacy v3.3.8 - آندروید

ورژن : برای آندروید 1?6 و بالاتر

دانلود (Download) | با حجم : 2 مگابایت
رمز فایل : www.mob4u.ir


شبا خوابتون نمیبره یا عصبانی هستید؟؟؟

اکثر ما با شنیدن کلمه نویز، فکر صداهای نامربوط و آزار دهنده را میکنیم. در صورتی که نام نرم افزار White Noise، به نویز سفید معروف است. نویزی که نه تنها شما را آزار نمیدهد، بلکه باعث میشود احساس آرامش بیشتری کنید. این نرم افزار با پخش فرکانس هایی مناسب، مغز شما را متحول کرده و باعث خواب آلودگی و آرامش میشود.

 

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید


بارکد موبایل (دیگه کلاه سرتون نمیره)

QR BARCODE SCANNER v1.4.2

نرم افزار QR BARCODE SCANNER امکان خواندن بارکد های موجود بر روی محصولات و دیگر مکان ها را از طریق دوربین گوشی اندرویدتان برای شما فراهم می کند. همچنین با این برنامه بسیار کاربردی شما می توانید به سرعت هرچه تمام تر اطلاعات خود را به صورت کد های QR در بیاورید و به اشتراک بگذارید.

 

.

QR BARCODE SCANNER v1.4.2

QR BARCODE SCANNER v1.4.2

QR BARCODE SCANNER v1.4.2

دانلود با لینک مستقیم

برای دانلود اینجا کلیک کنید

رمز :www.androidiha.com

حجم 1مگابایت