سفارش تبلیغ
صبا ویژن

hamechi hast

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دانلود بازی های مدیریتی بشتابید بشتابید

مدیریت رستوران فست فود در بازی جذاب و کم حجم Burger Shop 2



یکی از شغل هایی که طی چند سال اخیر در بسیاری از کشور ها رواج پیدا کرده اند و برخی از مردم نوعی به آن وابسته هستند رستوران داری است. هم چنین ممکن است دوست داشته باشید این شغل را به صورت مجازی و در محیطی دلپذیر تجربه کنید که بازی Burger Shop 2 این امکان را به شما می دهد. این بازی سبک مدیریتی دارد و کاراکتر ها و شخصیت های آن کارتونی و متنوع هستند. رستوران داری در بازی Burger Shop 2 در زمینه Fast Food یا همان غذای حاضری است که با گرفتن سفارش از مشتریان به تهیه آن ها می پردازید. هم اکنون می توانید نسخه دوم این بازی فوق الهاده زیبا و مدیریتی را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 27.27 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل :   www.freegames.ir

 

 

تا کنون بازی های زیادی در سبک مدیریتی ساخته شده که می توان گفت Alice"s Tea Cup Madness یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین آن هاست. این بازی محیطی بسیار آرام بخش با رنگ هایی متنوع دارد و از گرافیک نسبتا خوبی نسبت به حجم کمش برخوردار است. در بازی Alice"s Tea Cup Madness شما وظیفه دارید تا به شخصیت اصلی بازی ( Alice ) کمک می کنید تا با سرعت بخشیدن به کار ها و با مهارتی که دارد مشتریانی را که به کافی شاپ مراجعه می کنند با رضایتمندیشان بدرقه کند. وجود انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها و متنوع بودن مشتریان جذابیت بازی را دو چندان کرده است. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 34.75 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

 

 

برخی از افراد علاقه خاصی به دایناسور ها و تحولات دوران آن ها دارند و معمولا برای به دست آوردن اطلاعات و یا برای تفریح به پارک هایی که در آن مجسمه ها یا روبات های دایناسور ها در آن واقع است می روند. در بازی Jurassic Park Operation Genesis این حقیقت غیر ممکن به ممکن تبدیل شده که در آن دایناسور های داخل پارک کاملا زنده اند و به تغذیه و گشت و گذار می پردازند. شما در بازی وظیفه دارید تا به نحو احسند از پارک نگه داری کنید تا به دایناسور ها هیچ صدمه ای نرسد. هم اکنون می توانید بازی Jurassic Park Operation Genesis را از این سایت دریافت کنید و از آن لذت ببرید

حجم فایل : 67.09 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل :