سفارش تبلیغ
صبا ویژن

hamechi hast

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بازی های موبایل با لینک مستقیم بدو بدو حراجی مفتیه

بازی زیبا و جذاب نارنیا The Chronicles of Narnia – نوکیا ورژن 3 و 5



فیلم نارنیا یکی از شاهکار هایی است که تابحال در سبک فیلم سازی خیالی ساخته شده که بر اساس آن چندین بازی نیز ساخته شده است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه کم حجم و جذاب این بازی را که The Chronicles of Narnia نام دارد در سایز های 176×208, 24×320, 320×240, 352×416, 360×640 و برای گوشی های نوکیا ورژن 3 و 5 که اکثر گوشی های نوکیا را در بر می گیرد آماده دانلود کرده ایم. هم چنین این بازی ساخت شرکت معروف گیم لافت ( Game Loft ) می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 نویسنده :   موضوع : آرشیو بازی موبایل, بازی جاوا, بازی سیمبیان, بازی نوکیا
  تعداد بازدید : 0 - 2 نظر  - دوشنبه ,7 فروردین , 1391

دانلود بازی زیبا و جذاب شرک 4 Shrek Forever After – جاوا



مجموعه انیمیشن ها و بازی های شرک ( Shrek ) یکی از محبوب ترین و کاربر پسند ترین هایی است که از چند سال اخیر چند نسخه ای ساخته شده است. تا کنون تمام نسخه های این بازی برای انواع سیستم عامل ها و PC ساخته شده است که این بار از سایت بازی های رایگان نسخه چهارم این بازی بسیار زیبا که Shrek Forever After را که مختص سیستم عامل جاوا است با شما کاربران عزیز به اشتراک گذاشته ایم. این بازی بر روی اکثر گوشی ها قابل اجراست و در سایز های 128×160 , 176×208 , 176×220 , 240×320 , 320×240 , 360×640 آماده شده است. امید است با دریافت این بازی لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 نویسنده :   موضوع : آرشیو بازی موبایل, بازی جاوا, بازی سونی اریکسون, بازی نوکیا
  تعداد بازدید : 0 - 9 نظر  - پنجشنبه ,3 فروردین , 1391

بازی بسیار محبوب پرندگان عصبانی Angry Birds Seasons – سیمبیان S60V5



همان طور که می دانید امروزه بازی پرندگان عصبانی یا همان Angry Birds یکی از مشهور ترین و پر طرفدار ترین بازی هایی است که در بسیاری از فروشگاه ها و سایت ها در حال عرضه شدن است و همه روزه نسخه های جدیدی از آن ساخته می شود. سری Seasons نیز بعد از تولید ورژن اصلی عرضه شد که جذابیت این بازی را دوچندان کرد. خود را برای مقابله و نابودی خوک های زرنگ و خبیس آماده کنید ! هم اکنوم می توانید نسخه از بازی Angry Birds Seasons را که برای گوشی های نوکیا ( سیمبیان سری 60 ورژن 5 ) اختصاص دارد , دانلود کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 نویسنده :   موضوع : آرشیو بازی موبایل, بازی جاوا, بازی سیمبیان, بازی نوکیا
  تعداد بازدید : 0 - 9 نظر  - سه شنبه ,23 اسفند , 1390

بازی فوق العاده محبوب و مهیج Need For Speed Most Wanted – جاوا



به جرات می توان گفت سری بازی های Need For Speed یا همان NFS یکی از مهیج ترین و برترین بازی هایی است که در سبک اتومبیل رانی هر سال یک نسخه عرضه می شود. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه نسبتا قدیمی و پر طرفدار این بازی را که Need For Speed Most Wanted نام دارد , به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی در سایز های 128×160 , 176×208 , 240×320 و 176×220 بوده و قابل اجرا بر روی اکثر گوشی ها می باشد. امید است با دریافت این بازی لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 نویسنده :   موضوع : آرشیو بازی موبایل, بازی جاوا, بازی سونی اریکسون, بازی نوکیا
  تعداد بازدید : 0 - 2 نظر  - چهارشنبه ,17 اسفند , 1390

بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده Rayman 3 Hoodlum Havoc – جاوا



مجموعه بازی های Rayman یکی از جذاب ترین و خلاقانه ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک کارتونی و ماجرایی برای اتواع کنسول ها و سیستم عامل ها از جمله جاوا ساخته شده است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه سوم و جدید این بازی فوق العاده زیبا را که هم سه بعدی و هم در سایز 320×240 بوده را به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم. در بازی Rayman 3 Hoodlum Havoc شما در نقش کاراکتر اصلی و با مزه بازی , به ماجراجویی های بسیاری می روید که بسیار لذت بخش خواهند بود. امیدواریم با دریافت این بازی لحظات خوب و خوشی داشته باشید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 نویسنده :   موضوع : آرشیو بازی موبایل, بازی جاوا, بازی سونی اریکسون
  تعداد بازدید : 0 - یک نظر - جمعه ,5 اسفند , 1390

?

صفحه 1 از 712345...»قبلی »

?